woensdag 14 oktober 2009

Vroeg begonnen

Deze morgen toen ik de kleertjes nam de kindjes nam kwam grote M bij me.

M : mama ik wil wel coole kleren aan
ik : waarom wil je indruk maken op Y en A ( 2 meisjes uit zijn klasje Y ook in het 3de kleuterklasje ,A 2 de kleuterklas)
M : héhé ja mamie
ik : je begint er wel vroeg mee
M : zééég mamie en weg was hij

Y is zijn "liefje", vorig jaar was het eens uit. De reden ze weende als een echt meisje.
Ze hadden samen met de blokken gespeeld in de klas. Y had een toren gemaakt, die volgens grote M niet goed was. Dus M had die opnieuw gemaakt en Y was beginnen wenen.
Daarom was het uitgeraakt.
A is een meisje uit de 2de kleuterklas en een "reserve" Met A is het "aan" als het scheef zit tussen Y en grote M. Want dan is het aan met Y en L ( M zijn beste vriendje) en omgekeerd.
Soms moeilijk om te volgen maar het lukt.


Soms is het wel een hele historie.

Dus vroeg begonnen is half gewonnen zeggen ze

1 opmerking:

Juud zei

Super hoor al die belangstelling voor de meisjes. Kjell heeft al sinds hij een half jaar is"verkering" met Britt maar dat is meer door de mama's geregeld. Op het kinderdagverblijf heeft hij twee dikke vriendinnen die elke keer als hij naar huis gaat een dikke kus geeft!Want hij speelt graag met ze . Zo leuk. Net twee en nu al naar de meisjes kijken...