donderdag 11 februari 2010

Award



1 Moeke Vera Dank je wel!!

2 dat heb ik gedaan ,anders stond het hier niet

3 klein kadeeke

4 We zullen dan maar beginnen zeker


Wist je dat ...
4.1 het is de eerste keer dat ik een award krijg/heb

4.2 ik momenteel thuisblijfmama ben

4.3 17 februari een dag met dubble gevoelens is ( verjaardag jongste zoontje, overlijdensdag van mijn papa)

4.4 ik 17 februari 3 maand toettie ( meter) ben van N, het zoontje van mijn zus

4.5 manlief en ik dit jaar 10 jaar elkaar kennen en samen zijn

4.6 ik ben aan het einde ben

4.7 ik het niet zo makkelijk vind,

5 geef de award door aan
bij is het maar 1tje,want je het op vele blogs verschijnen ( Sorry !!)

* Judith

2 opmerkingen:

moeke Vera zei

Hékes,

ik zal de 17de alvast aan je denken ... veel sterkte !!!

PS: ook ik had het moeilijk met 7 'intressante' feiten over mezelf te verzinnen en ja, het was ook mijn allereerste award, hihi

Juud zei

Hihi Sabrina! bedankt! ik ben al de hele dag aan t nadenken wat ik zou kunnen schrijven!!!!!xxxxvan juud