dinsdag 20 april 2010

Afgewerkte projecten

Op handwerk gebied heb de afgelopen maanden ook niet stil gezeten.
Misschien lijkt het wel zo omdat er niet zoveel creaties verschijnen.
De familie beer voor mijn petekindje is klaar. Maar daar ben ik foto's van vergeten nemen. Voor kleine m heb dezelfde blauwe beer gemaakt zoals grote m heeft.
Voor mezelf heb ik een sjaal gemaakt met gehaakte bloemen.
Nu ben ik volop bezig aan andere kleine beer met een rest van wol.

Er liggen ook nog steeds enkele ( lees veel) werkjes te wachten.
Wat ligt er nog te wachten:
nog niet begonnen:
* 2 kruisjessteeklappen met eekhoorntjes
* tas met haan
* rozenmerklap
* engeltjes
* een andere merklap
* een winnie the pooh

in wacht
* 2 engeltjes : - 1 net opgezet
- het andere over de helft
* mijn huwelijksfoto
* handtasje
* 1 theenap met zonnebloemen

1 opmerking:

moeke Vera zei

wat een energie, wat een creativiteit !!! :-)