woensdag 28 april 2010

Vervolg hanekam

De hanekam is gelukkig maar 1-mailg geweest. Het was een "klein" drama om de gel eruit te krijgen. De haartjes kregen een flinke wasbeurt en kambeurt en alles was terug in orde.
Grote en kleine M weten niet dat de mama dat ook kan, ik zwijg erover. Voor grote M hoeft het ook voorlopig niet meer. Hij had het een beetje onderschat denk ik.

Deze morgen spraken ze er nog van op school. Gelukkig staat het op foto en is het vereeuwigd :-)))
hopelijk is hij binnen enkele jaren geen fervente hanekam drager. Of ik er dan nog zo over ga spreken weet ik niet.

1 opmerking:

Juud zei

gelukkig voor jou dat hij genezen is. Hier wil kjell liever niet dat ik gel in zijn haren doe, maar als zijn haar net kort is staat het zo mooi dus moet ik hem even acgterna zitten.. want het liefst rent hij weg als mama de handen vol gel heeft