dinsdag 27 juli 2010

Mmmaaaammmmmmmmmaaaaaaaaaaaa !!!!

Deze morgen heb ik vrij rustig de strijk kunnen doen. Met vrij rustig bedoel ik,dat ik me niet constant moest verzetten omdat er wel iemand door moest in onze keuken.
Maar toen ik nog enkele stuks moest strijken begon het .
Mama kom eens kijken naar dit , ik ging kijken .
ff verder gestreken, dan hoorde ik mama wil je dat eens nemen aub. Ik dat gedaan ,verder gaan strijken.
Zo rond 10 uur was de strijk gedaan. Had eigenlijk plannen om van alles en nog wat te doen vandaag. Maar ondertussen was het nog steeds : mama dit , mama dat ......
Dan kon ik héél ff rustig soepgroenten snijden en soep maken, tussendoor had ik M & M buiten gekregen in de hoop dat ze een beetje rustig zou worden.
Maar het circus begon opnieuw kleine M kwam zeuren ,dat Grote M hem niet op de houten loopfiets wilde.
Tijdens het middag eten, hetzelfde liedje mama wil je dat even doen. mama krijgen we choco ??, mama dit ......, mama dat ..........
Deze namiddag M & M terug buiten gestoken, hoorde ik ze krijsen en roepen. Ik dacht ze zijn buiten, ga vlug boven dweilen. Had net kleine M zijn kamer gedweild en was net begonnen aan grote M zijn kamer.
Hoorde ik grote M roepen : mmmaaaaaaaaammmmmmmmmmaaaaaaaaa waar ben je !!!!??????
ik : Boven
Grote M : ah , gelukkig wist niet waar je was. ( precies of ik ze steeds alleen achterlaat)
ondertussen stond grote M al boven.
Dan was kleine M aan de beurt: mamaaaaaaaaa wil je eens komen helpen
Kortom ik mag niet uit hun zicht verdwijnen of ik hoor : " MMMMMMMMMMAAAAAAAAAAAAAAMMMMMMMMMMMMMAAAAAAAAAAAAAAAAA,............... !!!!!!!!!!!

Zou de hele tijd hun handje moeten vasthouden of een elastiek aan onze benen moeten doen, als ik me verzet dat ze mee schieten. En daar tussen in, in de kleine kiertjes die er zijn, loopt grote M, kleine M nog te treiteren en te pesten.

Geen opmerkingen: