zaterdag 31 juli 2010

nog enkele foto's van mijn tuin

Mijn tuin ligt er anders bij de dan andere jaren. Hij is precies wat verwaarloosd.
Maar dat is niet waar, het heeft te maken met het weer. Eerst de strenge winter,dan lang koude temperaturen, en nu de droogte.
Voor de nieuwsgierigen naar de grootte van mijn tuin, onze volledige grond bedraagt 20 meter breed en 90 meter diep. Dus een vrij grote tuin.
Er is voor de kindjes veel plaats om te spelen. De tuin is ingedeeld in stukken:
naast ons huis is er de bloementuin met rozen,hortensia's,seringen, groene struiken ,dan een stuk waar we veel zitten aan de schommel,dan hebben we terug struiken dat het grasperk onderscheid van de groentetuin. Achter de groentetuin ,staan er nog fruitbomen: appels,peren, vijgen,perziken,pruimen, kersen en daarachter is er nog stuk waar onze 9 kippen en 1 haan lopen. Daar staan vooral oude dennenbomen,enkele kastanjebomen en hele oude pruimen -en perenbomen.



4 opmerkingen:

Juud zei

Een prachtige tuin!!!!!!!heerlijk voor de kinderen ook!

Sabrina zei

Inderdaad, ben niet anders gewoon. Dit is het geboortehuis van mijn papa. Nog gebouwd door mijn grootouders. Dus ons huis en tuin hebben hun geschiedenis.

Aritha Vermeulen zei

Wat een droomtuin. Lijkt me echt heerlijk. Flink van genieten hè?!

TIO zei

amai, een tuin om jaloers op te zijn hoor!! heel knap!