donderdag 29 juli 2010

recyclage

Manlief heeft vorige week met "recyclage" dit hok verder afgewerkt. Een jaar of 15 geleden was mijn zus haar toenmalige man hier aan begonnen. Die begon aan alles maar maakte nooit niks af.( zo hebben we jaren een bouwwerf van een badkamer gehad) Dit was de bedoeling om een konijnen - en cavia hok van te maken. Door de scheiding van mijn zus, heb ik en manlief het ouderlijke / geboortehuis huis van mijn papa gekocht.
Nu zoveeljaren later stond dat hok er nog steeds zonder deur en raam. Er staat nu het tuingereedschap enzo in. Maar zonder deur en raam was het ook een leuke schuilplaats voor ongedierte ( lees ratten)
Toen malief in vakantie was zei ik we moeten er toch eens werk van maken omdat hok dicht te maken dat er geen ongedierte meer in kan. Manlief had nog hout liggen van ons nieuwe tuinhuis dat we vorig jaar hadden gezet. Dus ging aan de slag en timmerde een deur. Het hout kon anders nergens meer voor dienen. Ons oude keukenraam stond er ook nog steeds dus heeft manlief dat genomen. Nu moet er nog alleen een raampje boven de deur komen. Alleen een dezelfde steen zullen we niet meer vinden want dit was de rest van mijn nicht haar huis.
Hier het "resultaat"

1 opmerking:

Juud zei

t ziet er keurig uit!!!!