donderdag 9 september 2010

Huiswerk

Dagelijks krijgt grote M huiswerk. Dus dagelijks krijgen we hier de toestanden van " ik kan dat niet", "weet niet hoe ik dat moet doen" ........
Maar tegen beter weten in, lukt het wel het huiswerk maken.

Maar 's morgen op de speelplaats als we staan praten met andere ouders,speelt daar ook dagelijkst hetzelfde ritueel af.
Zelfs bij L, grote M zijn beste vriend.

Grote m kan zelfs al lezen, ja de school is 1,5 week bezig en hij kan al lezen . Het gaat vlug héél vlug. Niet verwonderlijk dat de kinderen zo moe zijn.
Komt daar nog bij dat grote M 2 keer per week gaat turnen 4,5 uren per week. Wat wel intensief is.
Vandaag vroeg hij nog of hij dan nog naar de jeugdbeweging mag, maar dat zie ik niet zitten. Als hij door de preselectie van het turnen is, gaat dat nog intensiever worden, dagdagelijks het drama over het huiswerk en dan nog jeugdbeweging,vind ik van het goede net iets te veel.

2 opmerkingen:

Juud zei

4,5 uur turnen per week vind ik ook al erg veel zeg!

Sabrina zei

dat is dan na de schooluren. Dit is dan nog maar de preselectie van "wedstrijdturnen" Te zien of hij hier doorgeraakt.