woensdag 29 september 2010

Leesmama

Eigenlijk ging ik leesmama zijn in het 2de leerjaar. Maar in het 4de leerjaar hadden ze er tekort.Dus had ik gezegd dat ik ook wel het 4de leerjaar wilde doen in plaats van het 2de.
Gisteren was het dan zover. Het waren 5 meisjes. Ze vroegen in welke klas mijn kindje zat. Er was meisje en die kende grote M en mij.
Toen in grote M omschreef een foto liet zien, kreeg ik te horen:" Wat een mooi, lief schattig ventje is dat,en zulke mooie witte haartjes"
Hij zit juist een maand op de hoofdschool en heeft de harten al gewonnen van grotere meisjes.

Na afloop kreeg de juf van het zorgteam te horen: zo tof dat het was. Ikke blij dat het geslaagd was. Nu naar de volgende week dinsdag voor het vervolg.
Volgende week start ik ook bij kleine M op school als taalmama.

2 opmerkingen:

Sandra zei

Leuk hé. Ik ben het ook nog geweest, maar nu op de nieuwe school doen ze dit niet. Leesmama's enzo.

Juud zei

Fijn zulke lieve reacties van de kinderen! en het is leuk om te doen!