donderdag 24 maart 2011

breien

Deze week ben ik van restjes een knuffel aan het breien. Nee niet voor mijn eigen kindjes. Maar voor een jongentje dezelfde leeftijd van grote M.

Het is voor het kleinzoontje van een vriendin / lotgenoot.Deze dame heeft me in het verleden heel goed geholpen en maakt nu een moeilijke tijd door.
M het ventje heeft het niet makkelijk, een mama die psychisch niet in orde is, zijn papa die enkele jaren terug is verongelukt,M was erbij. M heeft een periode in een opvangtehuis gewoond. Gelukkig hebben S en J zijn toettie en babba( grootmoeder en haar man) er alles gedaan om het hoederrecht te krijgen.
Nu woon M al een lange tijd bij hen.

Toen alles eindelijk in plooi was gevallen bleek J longkanker te hebben. Momenteel is hij ervoor in behandling.

Daarom alleen al vind ik dat M een extraatje verdiend.

1 opmerking:

Juud zei

fijn dat je een knuffelmaakt. oh ik heb zaterdag toch zo'n grote zak vol wol gekocht.. en ik had al zoveel..nu heb ik echt tot t eind van het jaar genoeg als ik doorbrei. echt leuk!