dinsdag 1 maart 2011

uitspraak

Vorige week moest kleine M naar het medisch schoolonderzoek.

Kleine M heeft te kampen met eczeem in zijn gezicht, vooral zijn rechter oogje, zijn wangen, de zijnkant van z'n kin. Kortom bijna zijn hele gezichtje ziet rood.
Ookal smeer ik er zalf op tegen eczeem. Ik zei hem als ze iets zeggen over je eczeem,dan zeg je " mijn mama,smeert er al zalf op."

kleine M zijn reactie was: als ze wat veel zagen,dan zeg ik "pas op of ik maak hegakt ( gehakt) van jullie en voer het aan mijn hond" Waar hij dit vandaan heeft is ons een raadsel.

3 opmerkingen:

TIO zei

haha... is wel om eens mee te lachen al zullen de mensen waar hij het tegen zegt toch maar raar kijken...

Sabrina zei

denk dat ook !! En dan moet je zo-ijn gezicht erbij zien.

Juud zei

en gelijk heeft kleube M toch!