woensdag 30 maart 2011

lente gevoel

Deze morgen was ik aan het werk in de tuin. In de serre staan er nu ook sinds deze morgen tomatenplanten.
Toen ik eens rond keek zag ik opeens dat onze maggie of lavas al goed gegroeid was. Ik liet staan wat staan kon en ging voor ik de jongens ging halen van school nog soep maken.
Persoonlijk vind ik dat super lekker,verse soep met lavas en geeft me dan ook een lente gevoel.
Net zoals als de Japanse kerselaar in bloei staat,dat geeft me ook echt een lente gevoel.

Wat geeft jullie een lente gevoel??

1 opmerking:

Juud zei

Dat onze boom weer roze bloesem heeft en dat onze moestuin klaar voor gebruik is.. dat geeft me een lentegevoel en toen ik net in de keuken kwam en wel drie koolmeesjes vrolijk zag fladderen van mijn fiets naar t hek en terug.oh en we kochten gisteren langs de weg slaplantjes...voor 10 entpr stuk.. dan heb ik zo maar helemaal zin om in de tuin te gaan en samen met Kjell en man de tuin mooi te maken...de lente is een fijn seizoen