dinsdag 8 maart 2011

Tuin werken

Gisteren,eerst de nodige aankopen gedaan voor de tuin. Na de middag heb ik mijn "eerste bewoners" in de serre geplant.
Het zijn enkele bloemkool en sla-plantjes. Dus de start is gegeven. Daarna nog flink in de tuin bezig geweest met alle gevolgen van dien. Ben vandaag echt van kop tot teen stram en stijf. Dat heb ik dus elk jaar.

Binnen op de vensterbank staat er ook al het 1 en ander gezaaid.

Toen ik gisteren in de tuin aan het werk was viel me nog maar eens op hoe erg onze tuin onder de winter heeft geleden. En ja het zal onze tuin niet alleen zijn, alle tuinen zullen hun hinder wel hebben.
Ik zal nog veel uurtjes werk hebben om onze tuin deftig te krijgen tegen de communie.

3 opmerkingen:

Juud zei

vorig jaar was ik nog niet zo actief in de tuin , behalve dan met de moestuin , maar nu heb ik er zin in om er wat moois van te maken. ben ook al twee dagen bezig geweest met planten uittrekken die eigenlijk onkruid oid waren...zakken vol kan met de groenafval mee..t was nog echt wat van de vorige bewonders die zo min mogelijk in de tuin deden..dit jaar moet het echt onze tuin worden..ook al is hij niet zo groot als die van jullie..Voorlopig is er nog genoeg te doen. Hoe gaat t met handwerken?

Sabrina zei

Momenteel ben ik aan het borduren. Ben aan een engeltje bezig, maar daar is het einde van in zicht. Heb nog een merklap liggen, nog een ander echt meisjes elfjes-achtig iets.
De winkel waar we regelmatig gingen gaat ermee stoppen,dus die houdt uitverkoop. Maar wel niet goed voor onze portemonee :-))

Juud zei

leuk zeg maar dan heb je wel weer een vooraadje met crea's liggen.. dat is leuk.. ik heb nu ook bveel materiaal om te breien liggen. ben ook vlindertjes aan t haken die ik zag op een blog. zo leuk voor de paastakken en verder ben ik nog met de sokken bezig. die wil ik blijven maken. zo'n leuk werk