woensdag 13 april 2011

Een verhaaltje over een GSM


Een aantal jaren geleden was mijn gsm per ongeluk in de wasmachine beland. Ik dacht er net te laat aan. Zag mijn gsm mee rondjes draaien. Vlug de wasmachine uitgezet en mijn gsm eruit gehaald. Manlief had hem gedemonteerd alles goed laten drogen en hij deed het weer.

Afgelopen zondag dacht ik opeens: "oeps waar is mijn gsm"
Overal gezocht handtas omgedraaid ---> niks
in de badkamer gekeken ----> niks
in de woonkamer op de kast ----> niks
Dan konden er maar 2 dingen meer overschieten of hij was tijdens het optreden van grote M uit mijn broekzak geschoven of .............. inderdaad in de wasmachine. Gelukkig was het net een fijn linnen wasje.

Was gedaan en gekeken en jawel wat haal ik eruit mijn rode gsm. Direct gedemonteerd en alles laten drogen. Probeer het daarnet en ..............

Jawel hij doet het nog. Ikke reuzeblij, want er staat een foto op van grote en kleine m samen in de 1ste kleuterklas. Het afsluiten van het schooljaar met een wafelenbak. Ik ging toen helpen , kleine M mocht al een half dagje in de 1ste kleuterklas doorbrengen, grote M zijn laatste dagen.

Mijn gsm is net dezelfde als die van het fototje,alleen met een cameratje erbij

2 opmerkingen:

sarams1987a zei

zeer mooie blog heb je, doe zo voort.

Ik volg je blog ;)

Mvg Sarah

www.sarahsborduurwerken.wordpress.com

Juud zei

haha herkenbaar. ik heb al 3 keer mijn mobieltje in de wasmachine gehad en 1 keer kjells beker eroverheen in de tas. alle keren kapot dus ik heb nu voor de tweede keer een goedkoop mobieltje zonder camera.. precies zoals op de foto!.. echt een duurdere is niet te doen bij mij. gelukkig hoef ik heen duurdere want ik gebruik hem nog maar weinig. ik red t met 10 euro zeker per 2 maanden..
ben blij dAt ik nu geen nieuwste model meer verpest met mijn domme acties