maandag 28 januari 2013

Bijna traditie ???

Sinds enkele jaren ben ik steevast eind januari ziek. Het zal me steeds bijblijven, 2 jaar geleden toen grote M op kasteelklassen ging, was ik ziek.
Vorig jaar ook en nu donderdag vertrekt kleine M op kasteelklassen en heb ik het weer .
Gisteren opgestaan met lichte keelpijn. Maar hoe meer de dag vorderde, hoe slechter ik me ging voelen. De keelpijn werd heviger, er kwam koorts bij.
Dan toch maar gebeld naar mijn huisdokter ( wij kunnen ze steeds bereiken of ze nu wacht heeft of niet) Omdat mijn keel , mijn zwakker plek is  mocht ik gisteren nog komen. Maar het kon wel 9u 's avond's worden want ze was bij haar familie. Dat stoorde me dan al niet dat het laat kon worden.
Het verdict een keelonsteking, dus mag ik antibiotica nemen.
Na het bezoek aan de huisarts nog naar de apotheek, gisteren dan nog mijn medicijnen genomen en voel me toch al iets beter. Hoewel ik heel slecht geslapen heb.
Dus mijn dagje bestaat uit wat huishouden doen, wat niksen, ..... Moet nog strijken ook want kleine M zijn koffer is nog niet volledig klaar.

3 opmerkingen:

TIO zei

Veel beterschap hoor en veel plezier gewenst voor kleine M!!

Juud zei

oh wat spannend , blijft hij dan een paar dagen weg?

Sabrina zei

@ Judith,

Kleine M blijft 2 dagen en 1 nachtje weg.