vrijdag 4 januari 2013

Goed begonnen

Ik ben 2013 goed gestart op "creatief" vlak.

* Het kussen van grote M is klaar met borduren. Het was klaar met oude jaar. ( wat ik ook wilde)
*Heb mijn huwelijksfoto die ik aan het borduren ben van onder het "stof" gehaald en ben daar verder mee bezig. Eigenlijk moet ik daar niet zo heel veel meer aan borduren. Nog 2 A-4tjes, grote oppervlakten met dezelfde kleur. Zal het dan toch dit jaar klaar zijn, na 6 jaar !!!????
* Gisteren heb ik bij mijn nicht cupcakes en cakepops versierd voor de babyborrel van heer zoontje deze avond. Vorige week donderdag hadden we deze gebakken op een namiddag. We hadden in totaal een 50 - 60 cupcakes en een 110 cakepops.
De cupcakes zijn versierd zoals het geboortekaartje. Zilverkleurige achtergrond met groen voetjes.
De cakepops hebben we dan eenvoudig versierd, eerst in chocolade gedoopt daarna in versierd met cocos, gekleurde hagelslag, gekleurde confetti's, nootjes,.....
* Zelf heb ik de laatste dagen ook cake gebakken voor manlief zijn werk ( manlief is maandag jarig) , in onze afgebroken keuken. Maar ik tel af, volgende week vrijdag komen ze de keuken leveren en dinsdag 15 januari komen de plaatsers ( YES, eindelijk, .....) De laatste dag van klopppen, breken, ...
Enkele dagen later komen ze dan het werkblad plaatsen, omdat ik voor natuursteen heb gekozen ( ideaal als je deeg kneed) is het iets later. Als de keuken geplaatst is, meten ze deze goed op.

3 opmerkingen:

Anoniem zei

En waar zijn de foto's? ;o)

Sabrina zei

Die volgen nog ;-)

Motive to be Pretty zei

Happy new year!! Love you blog... We are following you now can you follow me back? Kisses