zaterdag 22 juni 2013

op een lager pitje

Vorige week hadden we oudercontact van turnen.
Dan worden alle aspecten overlopen, de trainingen, vorderingen, kwetsuren, .......
Hoewel grote M gestegen was,  zat hij toch nog achteraan. Wat hen ook opviel was aan de rek springt hij er bovenuit, aan de andere toestellen is hij minder. Terwijl bij de andere gymansten, de rekstok het minste is.
De rekstok is dan ook het moeilijkste toestel, dat is pure armkracht.
Op kwetsuren scoorde hij goed, het 3de jaar op rij geen kwetsuren JOEPIE !!!!!
Maar naar volgende jaar  ( lees augustus) toe, mag hij de trainigen blijven doen( als hij dat wil en ziet zitten) ... maar geen wedstrijden meer. Ze weten ook niet of grote M aan zijn limiet zit of niet.
Toen we het grote M vertelde , zei hij als ik stop zie ik mijn vriendjes niet meer, doe ik verder zie ik ze nog wel. Dus blijf ik turnen.
Dus het turnen op een lager pitje , niet op recreatief vlak want dan zou hij zich pas echt vervelen.

Geen opmerkingen: