dinsdag 25 juni 2013

Wat gaat de tijd .....

Wat gaat de tijd toch snel. Het leek wel gisteren dat ik zwanger was van ons 2 de kindje.

Geen onbezorgde zwangerschap, elke verandering , .... Heb ik gevoeld. Dikwijls in het ziekenhuis gestaan dat ik dacht , het gaat fout.
Weet zelfs nog dat ik zei bij ons meisje haar eerste (ver)jaardag als ik van het kerkhof kom mogen de weeën beginnen:-)

Mijn zus die haar verjaardag vierde, ik hoogzwanger er naartoe. Wij wisten wanneer ik ingeleid zou worden, iedereen maar vragen " weet je al wanneer?" wij : " neen"

Dan 25 juni om 7u naar het ziekenhuis: spannend, neen megasuperspannend was het.
Vandaag 9 jaar geleden werd grote M geboren.
Een klein perfect manneke, 49,5 cm en 3 kg 320 , blonde haartjes. De blonde haren heeft hij nog steeds, de blauwe ogen ook, .....
Grote M is een gevoelige jongen, voelt "sferen" aan, .... soms een grote mond, voelt zich het "veiligst" dichtbij mama ( het liefst in mijn armen) , ........ Maakt ruzie met kleine M, maar kan zijn broer(s) ook niet missen.
Een hele fijne verjaardag voor onze "witten"  Zo noemen we hem, ( mijn papa zei ooit: die zal nog toeren uithalen zoals de witten van Zichem ;-)) en ja soms haalt hij toeren uit

Het is ook beetje "dubbel" feest, manlief en ik zijn 13 jaar samen !!!


Geen opmerkingen: