zondag 21 september 2014

Zijde

Neen geen zijde stof, hoewel mijn bruidsjurk van zijde was.
Een zijden huwelijksverjaardag wil zeggen 12 jaar getrouwd.
Vandaag zijn manlief en ik 12 jaar getrouwd.  Een dag ook met een rouw-randje. Een week voor ons huwelijk overleed mijn grootmoeder, 2 dagen voor ons huwelijk was er haar crematie. Iedereen wilde dat mijn huwelijk doorging, als het aan mij had gelegen had ik het uitgesteld.
Dus de laatste week zenuwen voor een huwelijk heb ik niet gekend.
We zijn ook 4 kinderen rijker, 1 engeltje en 3 bengels . Van ons engeltje was ik uitgerekend op 21 september 2003. Wat zou het mooi geweest zijn om onze 1ste huwelijksverjaardag te kunnen vieren met een geboorte.
Het lot besliste er anders over. Het bracht ons nog dichter bij elkaar.
Ons bootje vaart rustig verder, in de drukke wereld.

Geen opmerkingen: