zondag 15 maart 2015

jeugdboekenweek

Met de start van de jeugdboekenweek gingen we deze ochtend naar de bib. Kleine M wilde gaan omdat Herman Verbrugge alias Marksen van de Kampioenen kwam. Hij kwam een voordracht geven voor kinderen over "humor"
Grote M wilde gaan om eens naar de boekenverkoop te gaan.
Dus trokken we richting bib. De jongens hadden bij de verkoop al vlug elk een strip gevonden.
Toen het tijd was gingen manlief en de jongens naar de voordracht . Ik bleef nog wat zoeken tussen de boeken.
Ik heb 3 Geronimo Stilton boeken voor 3 euro. Want het was 1 euro per boek.
Kortom we hadden 7 boeken.
Nadien ging ik op zoek naar mijn mannen die nog op de voordracht waren. Toen ik hen had gevonden was de voordracht net afgelopen. Dan was het aanschuiven voor de signeersessie.
De jongens waren de laatsten, dan begon de volgende voordracht.

Geen opmerkingen: