donderdag 16 december 2010

De eerste keer ....

..... sokken gebreid. Met dit als resultaat:

Ik ging nooit , maar ook nooit beginnen met zelf sokken te breien. Maar tot ik het boek van Teunie ; Dat doen we zelf wel had gelezen. Begon het toch te kriebelen. Dus dacht ik waarom probeer ik het niet eens. Vind ze eigenlijk heel goed geslaagd alleen aan de teen moet er nog wat veranderen. Kleine M is wel fier op zijn nieuwe sokken. Voor Grote M hoefde het eerst niet, maar nu toch wel dus je kan het al raden er staat al een volgend paar sokken op de breinaalden.

4 opmerkingen:

TIO zei

ja ja ziet er heel goed uit!! Heb ik zelf nog nooit gedaan.

De Warme Stal zei

Leuke sokken zijn het geworden, Sabrina!! Groetjes, Heleen Buth van De Warme Stal

Breienmaar zei

Het zijn leuke sokken geworden! Gewoon lekker doorgaan en verder proberen. Op een gegeven moment krijg je dan je eigen sokkenpatroon dat lekker zit:)

Juud zei

leuk zeg... ik moet nog aan mijn eerste paar beginnen