dinsdag 28 december 2010

koopjes II

Vandaag ging ik tot aan H&M voor grote en kleine M. Had er vorige week in de anders H&M toffe onderjasjes gezien, maar hun maat was er niet meer in. Vandaag ging ik er om in de andere H&M in de hoop dat er daar nog waren.
En of we geluk hadden, in de deze H&M waren net dezelfde onderjasjes met een T-shirt voor dezelfde prijs ,als de onderjasjes in het shoppingcenter zonder t-shirt.
Vorige week had ik hen al een wit hemdje gekocht met bijhorende vlinderdasje of te wel een strikje.
Daar bij heb ik hen ook een hoedje gekocht. Tis niet voor niks nieuwjaar hé.

Daarna ging ik om een jeans voor mezelf in die winkel als je daar 2 stuks kocht met een roze label ging er 30 % korting af van beide. Ik had een jeans met 30 % korting en mijn mama een truitje met 30% korting.

1 opmerking:

TIO zei

weer goede aankopen kunnen doen dus!!