woensdag 22 december 2010

Kan het nog erger ??

Ik heb sinds eergisteren last van een tenniselleboog. Op zich niet zo een ramp, maar wel als je hobby breien, borduren, ....... is. Heb dit gekregen door eergisteren onze oprit sneeuwvrij te maken. Voor mij is het wel een "kleine" ramp,want ik heb het aan mijn linkse elleboog en ben linkshandig. De beste oplossing is eigenlijk rusten ermee. Maar doe dit maar als je bijna alles links doet.
De avonden duren lang voor mij héél lang. Net nu ik aan verschillende projecten bezig ben. Hoe kan dat nu anders ik en verschillende projecten.

Welke projecten:
* borduren aan mijn trouwfoto ( jaja, ben aan het allerlaatste grote vlak bezig,(zou het klaar zijn tegen 21 september 2011 dan was het een 5 jaren-plan))
* sokken voor grote M
* een zsazsa-mask voor grote M

projecten op TO DO-lijstje:
* nog sokken voor kleine M ( jaja zijn favoriete sokken zijn de zelfgebreidde)
* nog een zsazsa- mask voor kleine M

2 opmerkingen:

Juud zei

ja dat kan lang gaan duren maar echt die rust is nodig..heb t ook gehad en je kan er weken mee zoet zijn maar als je geen rust neem t kan het veel erger worden.Beterschap!

TIO zei

oei oei, toch eventjes proberen om te laten rusten!