woensdag 9 februari 2011

Bedroefd

Zondag is manlief zijn moeder plotseling overleden. Manlief en zijn broer hebben nu alle rompslomp van alles te regelen.
Het huis dat verkocht moet worden, maar eerst alles leegmaken. Want hun moeder hield werkelijk alles bij. Boekjes, reclamefolders, .....
Sommige dingen worden ook verdeeld, andere dingen willen we graag terug.

Zo is er een klokje dat we hadden gegeven van Disneyland Parijs. Een glazen klokje,met bovenop het Doornroosje kasteel en de klepel is Tinkerbell. We hadden dit 6,5 jaar geleden gegeven met kerst uit naam van ons engelenmeisje dat ze grote zus werd. Ik was 3 maand zwanger van Grote M. We hadden er zo 1 gegeven aan zijn broer,mijn zus, mijn ouders en zijn moeder.
Nu weet ik heel goed waar het stond bij haar thuis. Manlief wilde het gisteren terug meebrengen, hij belde me om te vragen waar het "ergens" zou kunnen staan. Want ze vonden het niet. Ze ( manlief,zijn broer, en nonkel A de vriend van zijn moeder) nergens is het klokje te bespeuren.

Manlief en ik vinden het zo erg,dat niemand weet wat er met het klokje is gebeurd.Is het gebroken door de poetsvrouw of heeft het iemand anders mee,zonder iets te zeggen.

4 opmerkingen:

TIO zei

Veel sterkte!

Juud zei

Jullie veel sterkte gewenst en ik kan me je gevoel heel goed voorstellen hoor.. wat erg dat dat klokje weg is...
kwam je er niet vaak meer? of was t er pas nog?

moeke Vera zei

Hopelijk komt alles gauw terecht !!!
Veel sterkte !!!
XXX

Sabrina zei

@ Judith,

Het klokje stond er recent nog. D gaat vragen aan zijn tantes haar zussen of zij soms iets weten van het klokje.