vrijdag 4 februari 2011

Bezoekje

Vandaag hebben de kindjes een vrije dag op school. Dus hadden we bezoekje geplant aan het UZ Gent.
Toen kleine M geboren was heeft hij daar 14 dagen op neonatologie gelegen. Dus het personeel vindt het steeds leuk als je nadien een bezoekje brengt. Nu was het een mooie en passende gelegenheid want kleine M is binnenkort jarig en dan word hij 5 jaar.
Een mooi getal vonden we om een bezoekje te brengen. De kindjes vinden het steeds een belevenis. Voor de verpleging,dokters en profs hadden we een snoepjespakket mee. Grote M had nog een tekening gemaakt.

Deze keer hadden we "geluk" er was een verpleegster die hem "kende" De naam zei haar wel iets. Ze vonden het leuk dat we eens langskwamen.
Want blijkbaar doen steeds minder ouders dit . We kregen dan ook de toestemming om in de bezoekersgang te gaan kijken. Want tegenwoordig hebben ze veel te maken met jawel "ramptoerisme". Dat ze mensen moeten wegsturen die niet op bezoek komen,maar gewoon komen kijken.

Ik vind het persoonlijk niet zo leuk om baby's, prematuurtjes, .... aan de beademing, met draadjes,slangetjes, ...... te zien liggen.

3 opmerkingen:

moeke Vera zei

Binnen 2wk moet ik met mijn pleegdochtertje ook naar het UZ voor haar groeistoornis.
Het is de 1ste x dat ikzelf rijd ... hopelijk rijd ik niet verloren en geraak ik niet verdwaald in het labyrinth van gangen.

Sabrina zei

Als je van de ene kant moet naar de andere kant, sturen ze mee met het ondergrondse treintje. Wij hebben dat nog gedaan met mijn papa.

Juud zei

leuk om weer even terug te gaan naar t ziekenhuis. ik heb dat nog niet gedaan met kjell. maar ik zou wel graag nog eens met Kjell naar de gyn gaan.. mede dankzij haar heb ik Maite* en Kjell... en luisterde ik niet naar een andere gyn die maar zei dat ik na mijn miskraam maar niet meer zwanger moest worden...