woensdag 16 februari 2011

Druk

Door het overlijden van mijn schoonmoeder zijn de voorbereidingen van kleine M zijn verjaardag allemaal op enkele dagen terecht gekomen. Met alle gevolgen dat ik deze morgen nog boodschappen moest doen.
Gelukkig had ik een deel van de traktatie al een 14 dagen liggen.
Zondag deeg gemaakt om koekjes te bakken. Deze had ik maandag gebakken ,dinsdag versierd en "verpakt".
Deze voormiddag cake gebakken voor in de klas,de cake is ook al versierd. Het is opnieuw een winnie the pooh cake zoals hieronder op de foto. Maar deze is van de grote broer.




Dus moet ik alleen deze avond nog de koekjes bevestigen, aan het andere deel van de traktatie. En natuurlijk een foto van nemen. Dat ik niet tegenkomen zoals vorig jaar,alles klaar en in orde maar wel een foto vergeten nemen.

2 opmerkingen:

TIO zei

Leuk seg!

TIO zei

je hebt een award van mijn gekregen, kijk even op mijn blog.