woensdag 27 juli 2011

Vragen

Gisteren was ik op bezoek bij een groottante en grootoom die geen kinderen hebben.

Die oom vroeg zich af hoe ik mijn dagen rond krijg omdat ik een (creatieve)-duizendpoot ben. Hij zei want u dagen zitten toch goed vol.Je tuiniert,je bent thuisblijfmama, je doet je huishouden, je bakt, je kan breien en borduren...
Goh zei ik hem, mijn dagen zijn goed gepland en dan lukt het allemaal.Dus vertelde ik mijn dagplanning.
Die bekeek mij eens zo van "allez , dan nog dan mag je alles plannen" Maar die mens weet niet goed,dat ik echt met verschillende dingen bezig kan zijn.

Nu ga ik cupcakes bakken, op vraag van grote M. Als die in de oven staan ga ik aan de strijk beginnen,dan zijn we middag. Deze namiddag een "beetje" rust want er komt een vriendje spelen van Grote M. Onder voorbehoud kan er nog 1tje toe stuiken Want die oma was hier net en zei haar als J hier is en hij wil komen spelen,mag je dat gerust doen.

1 opmerking:

Juud zei

Niks leukers juist he om met veel dingen bezig te zijn en alles toch gedaan te krijgen. werk en leuke dingen afgewisseld