vrijdag 1 juli 2011

Vakantie

Gisteren hadden de kindjes maar een half dagje school, dus in de namiddag kon de vakantie beginnen. En vandaag start de vakantie dus echt.
Gisteren hebben ze zowat van alles gedaan, ruzie gemaakt, kibbelen, samen spelen, .... Ze waren / zijn dan ook wel heel moe.

Deze ochtend, hebben ze al wat gespeeld echt op hun manier zoals het voor hen vakantie of weekend is. Het allerliefste in hun pyjama en deze namiddag rond 16 uur willen ze hun kleren aan. Om er dan in te slagen,ze op enkele uren zo vuil te maken precies of ze hebben ze al enkele dagen aan. Maar dat nemen we er graag bij.
Nu moet ik zien hoe ik mijn voeten zet als ik buiten ga ofzo want de jongens hebben hun houten spoorbaan open gelegd.

Vanaf maandag is manlief ook met vakantie voor 3 weken. Dus gaan we nog uitstapjes doen.
Klusjes doen, gewoon vakantie nemen.

2 opmerkingen:

sarams1987a zei

geniet van jullie wel verdiende vakantie ;)

Mvg Sarah

www.borduurwerkensarah.wordpress.com

Juud zei

ik wens jullie een hele fijne vakantie!!