donderdag 26 augustus 2010

dromen

Hoe erg kunnen dromen je dag beinvloeden. Héél erg, kan ik antwoorden.
Spreek uit ondervinding. Deze morgen had ik dat dus.

Ik had gedroomd dat het school was. Kleine M zat in de klas, grote M op stap met de trein. 's Avonds als we de jongens moesten gaan halen waren we hopeloos te laat,( lees uren te laat).We konden niemand verwittigen.
We hadden schrik dat we grote M niet zouden vinden ,en hoopten dat hij braaf aan het wachten was in het station.

En dan plots liep de wekker af. Die stond dan nog megaluid. 1 van de jongens had blijkbaar aan de wekkerradio zitten prutsen en het volume luid gezet.
Leek wel zombie die uit bed kwam of het leek wel of ik had een nachtje doorgedaan.

Nu het middag is,ben ik er aan het doorkomen. Hopelijk droom ik volgende nacht niet, of toch niet zoals de voorbije nacht.

1 opmerking:

Juud zei

een logisch droom voor jou Sabrina...jouw zorg voor je mannetjes is groot.. je hebt je meisje verloren... en nu is jouw grootste zorg je mannetjes gezond groot te krijgen...en je bent bezorgd dat ze iets gebeuren zal...je wilt ze graag beschermen..en gelukkig doe je dat ook...