dinsdag 24 augustus 2010

na breien,terug borduren

Begin van de vakantie, was ik begonnen met een topje te breien.Maar het staat me niet zo aan. Moet het nog verder afwerken. De draad keuze was een katoen met melkachtige iets vezel van Lana Grossa. Maar het jammere is vind ik, ze verwerkt niet echt mooi.
Dus ligt dat topje opzij en ben ik terug beginnen borduren. Ondertussen heb ik dit ook al klaar,deze 2 engeltjes:

Moet alleen eens dringend naar de inlijstwinkel om mijn werkjes te laten inlijsten, er liggen er al 3 te wachten.

En ondertussen borduur ik verder aan het gene in nog bezig ben. Dus zal me niet rap vervelen. Heb afwisselijg genoeg.

3 opmerkingen:

TIO zei

Door mijn give-away te maken heb ik de smaak ook weer te pakken... ik borduurde er gisteren ook weer goed op los.

Juud zei

borduren is leuk, ik kan t wel maar ik moet dan stil zittenn en ik doe graag drie dingen tegelijk... dus wie weet als ik wat rust heb ooit

sarams1987a zei

zeer mooi die engeltjes