dinsdag 3 augustus 2010

moeilijke tijd

De laatste dagen heb ik het moeilijk.
EErst en vooral mijn papa zijn verjaardag komt eraan, de 2de zonder hem.

Met mijn hondje gaat het ook niet zo goed. Tja ze heeft een mooie leefttijd ( 10 of 11 jaar)en heel wat mooie jaren gehad. Hoe oud ze is weten we niet juist, want we hebben haar 9,5 jaar geleden gehaald bij de dierenbescherming. Het was toen oktober en ze vermoedden toen dat ze van februari was. Ze was dus bijna 1 jaar.
Sinds mijn papa er niet meer is,weet ze haar moment ook te kiezen.
Steeds rond de periode van mijn papa raakt het beestje in het sukkelstraatje.
Ze zeggen niet voor niks zeker " tijd brengt raad"

3 opmerkingen:

Sandra zei

Sterkte meid.

Aritha Vermeulen zei

Moeilijk, zulke dagen. Ik wens je sterkte en kracht toe. En gewoon eventjes aan zulke verdrietige gevoelens toegeven kan geen kwaad. Het is goed dat je er over praat of blogt.

Juud zei

heel veel sterkte. wennen doet t nooit he...je had hem nog zoveel wilen vertellen...
sterkte ook met jullie hondje. xx juud