zondag 22 augustus 2010

Geselecteerd

Enkele maanden terug had de klas van grote M meegedaan aan holderdebolder. Dat is turnen met een klein kansje om geselecteerd te worden.
Die zelfde dag kreeg Grote M een brief mee,dat hij 2 proeflessen mocht meedoen.
Dus ging grote M 2 keer turnen. Na afloop kregen we te horen dat we die week nog "iets" zouden horen of ze verder mochten of niet.
Maar 2 weken later hadden we nog niks gehoord. We hadden al eens een mailtje gestuurd, geen reactie.
Vorige week kregen we dan een mail dat er nog een mail ging volgen. Deze avond hebben dan die "betreffende mail" gekregen.
Grote M mag verder naar de preselectie om een maand te gaan turnen, dan gaan ze zien of hij aanleg heeft om te gaan wedstrijd turnen.

Eigenlijk nooit gedacht dat ik zulke "sportieve" kindjes zou hebben. Zelf heb ik in een ver verleden nog basket gespeeld, ook al ben ik geen grote. Maar het klikte niet met de trainers toen. Elke keer was het discussie of ik nu links of rechtshandig ben/was. Kon beter rechts basketten,ook

2 opmerkingen:

TIO zei

Waauw, spannend!!

Juud zei

wat leuk zeg. ik ben afgelopen vrijdag voor t eerste met kjell naar gym geweest. en hij vindt het erg leuk dus hij gaat op gym!ook al zo sportief.. en dat ben ik niet hoor