zaterdag 15 januari 2011

De eerste keer ....

Binnen 12 dagen gaat grote M de aller- aller-aller eerste keer logeren. Jaja mijn ventje gaat op kasteelklassen met z'n schooltje. Spannend voor beiden, tja grote M die de eerste keer zonder mama en papa,kleine m gaat logeren.
Ik weet het eigenlijk is het erg, hij is nog nooit ergens anders blijven slapen.

Ik weet ze noemen dit loslaten. Weet ook al hoe het weekend daarop zal verlopen. Grote M zal constant in mijn buurt zijn. Hij zal niet wijken van mijn zijde.
Enkele jaren terug werd ik met spoed opgenomen,toen ik daarna terug thuis was,week hij ook niet van mijn zijde.

Net zoals nu is hij ziek,heeft buikgriep dan wijkt hij ook niet van mijn zijde. De hele namiddag heeft hij op mijn schoot gezeten

1 opmerking:

Juud zei

oh help kjell is ook nog geen nachtje zonder mijn geweest sinds hij als pasgeborene na 3 weken uit t zokenhuis kwam. Ik denk niet dat zoon er moeite mee zou hebben maar mama hier zeker wel...gelukkig is het hier nog lang niet zo ver.. enne ik wens jou ook veel sterkte toe.hahahaha spannend hoor voor grote M!ben erg benieuwd hoe hij het zal gaan vinden