dinsdag 4 januari 2011

Nooit gedacht

Grote m doet dit jaar zijn 1ste communie. Ik was vorig jaar in juli of augustus al eens gaan vragen in de kinderkleding winkel wanneer de communiekleding binnen kwam.
Dat bleek dus december. En hij doet ze in juni.
Maar door de sneeuw hebben de leveringen dus vertraging. Vorige week had ik een telefoontje gekregen dat er een deel binnen was. Wij eens gaan zien , ging nog niks beslissen. Grote M zag iets hangen en wilde dit passen,dus zo gezegd ,zo gedaan. Wat stond hij er mooi mee. Dinsdag had grote M het bijna de hele dag over deze kledij. Toen manlief thuis kwam van het werk, was dit het eerste wat hij te horen kreeg " papa,papa ben vandaag communiekleding gaan passen ! en ohhhhhhhhh zooooooo moooooooooooiiiiiiii!!!!
Vrijdag zei ik tegen manlief, we zullen nog eens gaan zien en dan laat ik het opzij hangen.
Vandaag teurg gaan kijken voor klein m. Eerst heeft grote M alles gepast. daarna was het kleine M zijn beurt. Maar daar moeten we nog eens voor terug, want nog niet alles was binnen. Dus eind deze week terug naar de winkel, om de rest te passen en ook de schoenen.
Nooit gedacht dat mijn kindjes zo vlug hun keuze zouden hebben. Had me al mentaal voorbereid dat dit onbegonnen werk zou zijn.

2 opmerkingen:

TIO zei

Wel lekker makkelijk natuurlijk! Ben je niet bang dat ze tegen dan wat te klein gaat zijn geworden?

Sabrina zei

Dat is allemaal aan de royale kant ,daar houden ze rekening mee.
Zelfs voor de schoenen