dinsdag 25 januari 2011

Zwemles

Vandaag opnieuw taalmama bij de kindjes van het 4de leerjaar. Het is fijn groepje,die echt begaan zijn met kindjes. Grote M vinden ze zo een lief en schattig ventje.
Kreeg ik vandaag te horen hoe goed grote M wel niet kan zwemmen. Er was een meisje die zei, "ja mevrouw je zoontje zit bij mij in de groep van het zwemmen en amai die kan dat goed" in zei haar, weet het niet want van de zwemles komt hij weinig tot niks zeggen. "Goh zeiden ze weet je dat die rechtreeks bij de witte badmutsen mocht"

Ja zoonlief word bijna door iedereen op handen gedragen. Zijn "charmes" doen het hem denk ik of zouden het zijn blonde( witte) haren zijn en blauwe ogen.

Hoewel soms zijn streken,kan je vergelijken met de witte van Sichem. Mijn papa zei dit dikwijls dan zei hij " je hebt de witte van Sichem,maar wij hebben de witte van B"

2 opmerkingen:

moeke Vera zei

leuk te horen voor jou én je zoontje !!!
Doet een moederhart deugd hé :-)

Juud zei

Ik vind het ook zo fijn dat je zo kan genieten van je twee mooie mannetjes..met in je hart Isaline...die zo goed op haar broertjes past!