donderdag 27 januari 2011

Kasteelklassen

Het kasteel,de verblijfplaats van Grote M, momenteel


Vandaag is grote M vertrokken op kasteelklassen. Hij keek er echt naar uit, ik iets minder deze morgend. Gisterenavond kreeg grote M hoge koorts, zijn arm en schouder deden pijn. Dus dan maar koortswerendmiddel gegeven.
Deze nacht heeft hij goed geslapen. Zijn arm en schouder deden al veel minder pijn, maar nu is hij verkouden. Hij wilde echt op kasteelklassen en is dus zo vertrokken.
Alles ging goed, tot grote M zei " mama ik ga niet alleen ,want opa en zusje gaan met mij mee". Daar kwam het figuurlijke manneke met de houten hamer en " boing"
Dan kreeg ik toch wel een brok in mijn keel en mijn tranen kwamen ook.
Maar grote M bleef zijn eigen vrolijke zelf.
Zelfs in de auto, want zijn liefje A,reed met ons mee en nog een ander meisje.

Nu nog afwachten hoe kleine m,gaat reageren zo zonder zijn broerie. Want ze maken veel en dikwijls ruzie,maar kunnen niet zonder elkaar. Verschiet er soms van hoe ze elkaar kunnen missen op school. Nu kleine M op de wijkschool zit en grote M op de hoofdschool.

2 opmerkingen:

TIO zei

pff... zou mij ook niet zo goed voelen op zoeen moment zenne.
Maar wel een mooie gedachte van hem he, dat hij toch niet helemaal alleen gaat.

Juud zei

haha zie je wel ik zei t al grote zus en bompa zorgen voor hem!fijn eh als hij ze noemt!