woensdag 5 januari 2011

Goed begonnen

Grote en kleine M hebben het al héél druk gehad tijdens de kerstvakantie. Met héél druk bedoel ik : luidruchtig zijn,ruzie maken, .... Vandaag waren ze paardje aan het rijden op elkaars rug. Had hen al verwittigd dat ze moesten stoppen want er gingen ongelukken gebeuren. Mijn woorden waren nog niet goed uitgesproken en kleine M zet zijn klep open ( en dat zijn behoorlijk wat decibels) en roept,weent,krijst, ..... Aaauuuuw mijn neus,M heeft mij pijn gedaan aan mijn neus. Dacht dat zijn neusje gebroken was. Had er onmiddelijk ijs opgedaan, mijn mama ondertussen naar de dokter gebeld.
Naar de dokter voor de 1ste diagnose. Die stelde niks "los" vast ,gekeken in zijn neusje niks te zien. Dus moesten we al niet naar het ziekenhuis voor rontgenfoto's.
Kleine M zijn neusje s heel goed gekneusd.
Dit is het resultaat :



Ben benieuwd voor morgenvroeg,welke kleuren zijn gezichtje zal hebben.

2 opmerkingen:

Sandra zei

Wel. Hier hebben ze het de afgelopen dagen ook al bont gemaakt. Gelukkig was het niets erg met zijn neusje.

Groet, Sandra.

TIO zei

auw auw auw. gelukkig is er niets gebroken he.