dinsdag 18 januari 2011

Kriebels

Ondanks het slechte weer, de koude, ..... begint het toch te kriebelen voor in actie te schieten voor mijn tuin. Zit al te denken wat kan ik dit jaar in de tuin zaaien en planten. Natuurlijk komt er elk jaar wel een groot deel hetzelfde in. Maar wil ook nieuwe dingen. Kruiden, plantjes, .....

Als ik zo naar buiten kijk zie ik al her en der het begin van nieuw "leven". De hortensia die al groene knopjes laat zien, de bieslook die opnieuw groene sprietjes laat zien,.....

Kortom er zijn "lente"kriebels in aantocht, ookal laat het het weer het afweten.

1 opmerking:

TIO zei

ik wil ook opnieuw dingen gaan planten en zaaien, maar ben er ngo niet echt mee bezig, dacht dat het nog veel te vroeg was...
Natuurlijk met al eens bedenken wat je wil planten enzo doe je niets te snel he.